Junidagar

Hejhej!

Har inte uppdaterat på länge men nu fick jag plötsligt lust. Sen jag kom hem från resan har jag haft det gött, jag har jobbat lite lagom, dels på ahlsens, dels har jag vikarierat på två skolor. Det har varit väldigt lärorikt, både roligt och ibland tufft.

Just nu har jag "tagit semester" om man kan säga så, inget jobb på förrän 12 juli mer än några strödagar. Ska göra mycket mysigt här hemma i gbg med Oskar när han kommer hem från Södertälje och sen ska vi ner till stugan en vecka innan sex veckor sommarjobb börjar. Det ska bli mysigt med sommarlov ihop! Jag håller på att planera en överraskningsdag för honom :)

Idag fyller Elin år, grattis! Vi har varit hos henne och ätit en jättegodtårta idag och igår vankades det rolig födelsedagsfest.

På sistone har jag sett till att träffa mycket kompisar, har umgåtts med Malin, solat med Johanna, fikat med Emelie o Elisabeth i Alingsås mm. Jag har även varit i Stenungsund och firat Johan som tog studenten.
Här är lite bilder:

    
  
 
 

Kommentarer
Postat av: Em

Du lever "sommar" låter det som. Underbart! :D

2010-06-22 @ 06:32:56
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0