Jul och nyår

Hejsan!

Nu är julen förbi och det är ett nytt spännande år som väntar :) Om bara 10 dagar åker jag och Lina till Indien! Ska blir jätteroligt och spännande!! =) Börjar bli riktigt pirrig nu... Kommer dock sakna Oskar jättemycket, det har jag verkligen märkt av nu när det närmar sig på allvar. Men förhoppningsvis vänjer man sig efter ett tag när man kommit in i resandet.

Tänkte berätta lite om jul och nyårsfirande. Julafton var jag hemma i Lerum med familjen och firade en mysig vit (!!) jul. Jag var dessutom ledig dagen innan (första gången på fem år) så jag kunde hjälpa till med julmaten och julgodiset utan att komma trött från jobbet. På juldagen åkte jag till Oskars mamma och firade med dom där, också mysigt. Vi stannade ett par dagar och hann hälsa på en stund i Ucklum också. Lova hade växt mycket sen sist.

   

  

Nyår firades hos Daniel och Madelene. Det va en rolig fest med lekar, singstar och en jättebra utsiktsplats på ett berg vid tolvslaget :)



Jag, Mamma, Jonas och Alexandra har också varit nere i blekinge och hälsat på släkten. Vi hann träffa både mostrar, kusiner och kusinbarn och på hemvägen stannade vi till på fika hos farmor och farfar också. :)




Här är några bilder från när jag äntligen tog mig ut i kylan och promenerade runt sjön

  

Ha det fint allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0