2009 - årsresumé

Här kommer en kort bildresumé av år 2009 :)

Januari




Ella, Oskar och jag på spelning på Sticky Fingers med Viktors band The Sugarrush Orchestra

Februari


Vår 5-årsdag firade vi med restaurangbesök och bio <3

Mars


Min underbara älskade morfar gick bort... Vila i frid.

April


Lina hälsade på :)
Det firades också påsk i Lerum med stekande sol.

Maj


Jag och Cissi åkte ner till Kicki (mitten) i malmö för att hälsa på och fira Valborg :)
Jag var även på picknick med Marie och Johanna vid Skansen Kronan.

Juni


Min syster tog sin examen i folkhälsovetenskap!

Jag var också nere i Kristianstad på tjejhelg hos Tilda, Lina kom på besök, firade midsommarafton med vänner här i lägenheten, åkte ut till Köpstadsö med mamma och spelade brännboll med Malin m fl i Slottskogen.


Jag klippte även av mig mitt långa hår..!

Juli


Juli innehöll sköna dagar nere vid sommarstugan och en langosfest hos Marie och Jani.

Augusti


Jag och Kicki åkte upp till Cissi och hennes sommarställe i Grebbestad och hade ljuvliga dagar!
Jag fick även en överraskningsdag av min goa älskling <3, firade min farfar som fyllde 90 år, plockade kantareller i Ucklum och hade syskonfika i lägenheten.

September


I tre veckor vad jag phadder vid nollningen av de nya lärarstudenterna!
Jag och Oskar var även på en grym kräftskiva hos Johanna :)

Oktober


Oskar fyllde 25 och jag 23 år, detta firades med gemensam fest samt familjemiddagar :)
Jag, Elin och mamma besökte även stugan i blekinge.

November


Jag åkte upp till Lina en helg och hade det gött :)
Vi hade även Eva och Dan på middag samt Tilda på besök en helg.

December

Jag och Elin hälsade på Jonas och Alexandra i München :)
Jag firade också jul i Lerum och Stenungsund och nyår hos Daniel och Madelene.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0