Hemma igen efter en fantastisk resa

Hejsan!

Då var man hemma i Sverige igen sedan några dagar. Jag var väldigt trött första två dagarna, orkade inte mycket.. Antar att tidsomställningen gjorde sitt till. Sen har jag tyvärr inte blivit av med min 2,5 månaders långa magsjuka heller, så det tar nog med lite av krafterna. Men nu känner jag mig piggare :) Och magen hoppas jag det ska bli ordning på snart.

Det är väldigt skönt att vara hemma trots att vi hade en fantastisk och spännande resa. Jag är verkligen glad att den blev av och tacksam för allt vi fått uppleva :) Men efter 3 månader saknar man sin pojke, familj, sina vänner och sin lägenhet så det är riktigt härligt att vara hemma igen. Har saknat Oskar väldigt mycket när vi var i Thailand. Nu ska det bli roligt att skriva ut de 532 bilder jag valt ut och börja pyssla med ett fotoalbum.

   


Idag är det Valborg. Klockan är nu sju och cortegen ska börja och tror du inte att det regnar.. Jag orkade inte åka in och titta utan kommer ta det lugnt ikväll. Jag o Oskar ska kanske gå ner och titta på en majbrasa vid sjön om regnet slutar. Sen har vi ätit våfflor och hembakad toscakaka också, gott!

Just nu har jag inget jobb, väntar på att min chef ska ringa så jag får veta om det finns möjlighet till att jobba extra i maj eller inte. Annars tänkte jag testa att vikariera via en vikariepool. Det hade varit en bra erfarenhet. Kanske kan jag kombinera båda jobben?

Vad har ni för er nu på Valborg?

Ha det gott! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0