Tjejfest


Hejhej! Igår var jag på tjejfest hos Malins kompis Johanna. Det va trevligt, alla hade med sig nåt gott så det blev helt fullt på bordet av grejer. Efteråt var det utgång men jag va så himla förkyld och hade ont i ena lungan så jag vågade inte riskera att bli sämre, så jag o Sanna tog bussen hem sen. Men det va en trevlig kväll :)

  
Några av tjejerna från kvällen

Idag skulle jag egentligen gått på inflyttnings- o födelsedagsfest hos Sofia P, men jag får skippa det tyvärr.. Måste prioritera att bli frisk känner jag, efter 3 veckors ihållande förkylning och ännu mer lungvärk. Men Elin o Andreas ringde innan och de kommer hit sen så vi ska äta tacos och se på fotbollen :)

Hej svejs så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo sweetheart! Allt bra med dig idag? :)



Btw, ska vi följa varann via bloglovin? :D



Kramar

2009-10-12 @ 16:21:00
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Har du kollat dig hos läkare? Inte för att skrämmas, men en komplikation med svin-influensan är lunginflammation och det är inte att leka med..



Själv är jag nästan enbart riktigt illamående så jag tror det går över snabbt.



Krya på dig!

2009-10-13 @ 14:01:07
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Daniel

ååh jag vill oxå på tjejfest å fnittra

- ta mej me nästa gång!!!!

2009-10-15 @ 14:43:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0