Pizza och rosor

God kväll!

Min fredagskväll har bestått av Idol och jättegod pizza med Oskar. Tycker Mariette var bäst, och jag fattar inte alls vad Camilla höll på med när hon speedade upp Halleluja. Kändes bara pinsamt.

Har fått röda rosor av min darling idag :) Han ville pigga upp mig nu när jag är hemma och har ont. Så gulligt av honom <3

Har kommit fram till att Alvedon brus funkar bra mot ryggvärken, yesyesyes!! Då kanske jag kan genomlida dagarna fram till läkarbesöket.

Vad har ni haft för er?

Kram

Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag hade quiz, det gick ganska så bra :) Och så har jag animerat vikingar till en film också, på dan. :P

2009-10-07 @ 02:22:53
URL: http://www.flyingface.com/blog
Postat av: Lina

Hej! Skönt att du hittat nåt som hjälper. När va det läkarbesöket var inbokat? Har det vart..? Hoppas så att du känner dig bättre! I fredags.. Hm, jag va på klassfest! Jätterolig kväll med många skratt, öl och danser men tyvärr något färre strike.. Vi va och bowla. Jaja, det var då. Nu ska jag unna mig en ledig kväll. Ska laga lite limekyckling och sen dega i soffan, imorn är det simning (simhopp, undervattenspolo, rugby och crawlträning) mer eller mindre hela dan... Bra anledning till att slappa idag. :) Stor kram till dig!

2009-10-07 @ 17:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0