Varning varning ;)


Igår var jag och fikade med Marie och Johanna på Cafe Kosmos, det var mysigt :) Jag tänkte att jag slår på stort och beställer mat trots att man får punga ut med 89 spänn.. Tog renskav med tagliatelle mm och själva röran var väldigt god. Men pastan däremot, var alldeles hård. Det var som att den inte kokats färdig. Jag tänkte att det är väl inte nån idé att gå och byta för dom har nog kokat upp ett stort lass, så jag åt upp allt..med magknip som följd.

Det roliga var att lite senare satt personalen vid ett bord brevid oss och pratade med nån bekant som skulle beställa mat. Då fick man höra "Nä ta inte renskaven för pastan är dålig"... (tack för den, ni får gärna koka ny om ni vet om det, tänkte jag..) Riset till nån annat rätt var visst inte heller bra så han fick beställa lasagne.

Illa, för 89 kr tycker jag :P


Kommentarer
Postat av: Sabina

Sv: Ja, vi har haft våran någon vecka nu ungefär. Som sagt så är den faktiskt bättre än vad jag trodde, framförallt imponerade den på mattor. Den är verkligen toppen till att få bort allt grus som man drar in den här årstiden! Så är den ju superliten för själva "foten" där nere kan man fälla upp mot röret så vi har den förvarad bakom en dörr, supersmart! Sen är den ju inte som en riktig dammsugare direkt men just till den här snabbdammsugningen som behövs varje dag men som man aldrig gör är den kalasbra. Numer dammsuger vi faktiskt nästan dagligen bara för att det är så smidigt :p Men kommer nog fortsätta använda den vanliga innan jag ska moppa och så tror jag... Och när man haft sönder glas och sånt... Den låter mycket mindre än en vanlig dammsugare tycker jag, typ som en hårfön på lägsta effekt kanske :p (Haha, vilken liknelse). Nu när vi köpte var det extra bra pris om man köpte två så passa på att få med någon mer ;) Detta blev visst en hel uppsats men hoppas det var till någon hjälp :)

2009-11-26 @ 16:13:04
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0