Uppdatering

Hejhej!

Det va länge sen jag uppdaterade nu, har inte vart så sugen av nån anledning. Men nu är det iaf dags :)

För tillfället håller vi på med ett grupparbete i skolan där uppgiften är väldigt luddig. Vi ska försöka beskriva Sveriges roll i den globala ekonomin utifrån ett hållbar utvecklings-perspektiv... Väldigt luddigt och brett område så vi är inte alls säkra på om vi gjort rätt. Imorgon är det redovisning och inlämning. Hoppas verkligen vi blir godkända, vill bara bli av med det nu.

Vad har hänt sen sist egentligen, får tänka efter lite.. Jo, min kusin Tilda från Kristianstad har varit här en helg. Vi bakade pizza, såg filmer från när vi var små, shoppade, gick på världskulturmuseet (och sjöng indisk singstar!) och var på middag i Lerum. Det va kul att ha henne på besök!

Sen har vi även haft Eva och Dan här på middag och vi fick se deras valp Lova för första gången. Hon var jättesöt och busig. Man fick ha koll på henne hela tiden, som en liten bebis ungefär. Hon lyckades bajsa på golvet också :P Men Eva var snabb att torka upp så vi slapp se det hehe..




(Den annorlunda klippningen beror på att hon ska ställas ut och då måste den rasen se ut så)


I lördags var jag hos Malin på julmys. Vi spelade rappakalja, drack glögg och åt pepparkakor mm. Najs!

Det var allt för denna gång pling plong...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej Sofia! Hoppas allt är bra med dig! Det verkar så iaf;).



Kommer du och Lina ha någon resedagbok? Vore kul att följa! Kram

2009-11-25 @ 09:30:19
Postat av: Lina

Kul med uppdatering igen ja! Jag har precis samma inte-blogga-lust som dig men måste ändå erkänna att det är kul att läsa. :) Va söt valpen är!! Är så mysigt med hundar ju. Ska bli jätteroligt när du kommer hit i helgen!! Jag längtar massa. Jag tycker absolut att vi ska ha resedagbok, får väl prata om vi ska ha en gemensam eller varsin.. Vi får rösta om det i helgen! :) Jättestor kram till dig (och till dig Emelie!)

2009-11-25 @ 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0