Fest och kalas


Nu var årets kalashelg över. Det har varit en jättekul helg! I lördags fyllde jag år och blev uppvaktad med frukost på sängen och paket av Oskar. Fick två kokböcker (en indisk och en thailändsk), vantar och fina örhängen :) Sen på kvällen hade vi gemensam fest och vi blev 28 pers här i lägenheten :) Det va riktigt roligt och Oskars lekar gick hem hos folket :) Han hade gjort ett stort quiz som visades som bildspel på tvn med frågor om musik/film/reklam/länder/sevärdheter/personer mm. Jättebra gjort! Sen lekte vi även en slags charaderlek som går i tre omgångar. Tack alla som kom och för alla fina presenter! :)

  
  
  

På söndagen var det min tur att uppvakta Oskar på hans 25-årsdag och han fick en ljus tjock stickad tröja i present som han gillade =) På eftermiddagen kom mina föräldrar och Oskars mamma på middag. Det var trevligt. Det bjöds på fläskfilé- och kantrellgryta och princesstårta som jag bakat. Vi fick ännu fler fina presenter o blommor och jag fick bl a ett reseapotek inför indienresan - himla bra!

  

Idag är jag bara hemma och slappar och njuter av att inte ha några skoluppgifter :) Dags för ny kurs på onsdag nämligen, Global utveckling och mänskliga rättigheter. Låter väldigt spännande tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

åh gud marsipantårta! :O:O det är bland det bästa jag vet :D

2009-11-07 @ 16:04:24
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hmmm ser så gött ut!

Niger å grattar!

2009-11-10 @ 08:34:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0