Valborg i Malmö

Hejsan!

På Valborg åkte jag ner till Malmö för att hälsa på Kicki. Även Cissi var där. Höll på att missa bussen dit för jag stod och väntade vid fel ställe! Stod vid Swebus gamla plats och tre minuter innan avgång fick jag o två andra killar reda på av en annan busschaufför att vi skulle vara vid Nils Ericsson-terminalen. Vi sprang som tokar och han fram som tur va! Men hade bussen vart helt i tid hade vi nog missat.. På vägen ner satt jag brevid en tjej som gick i femman. Hon va riktigt rolig och vi pratade massa under färden. Fick göra klappramsor och sånt igen haha.. Dock lite skrämmande hur tidigt saker och ting verkar komma nu med rökning, supa och sånt.. Hon pratade som en 15-åring...

Väl framme i Malmö så gick vi och köpte sushi direkt, har ju blivit en hel del sushi på sistone men det är gott. Sen va vi hemma hos Kicki och drack vin, flummade och pratade. På lördagen låg vi på en filt i solen och slappade och åt sallad o daimtårta. Det va skönt! Sen på kvällen gick jag o Kicki till Debaser och dansade loss till nån electromusik.

  
  

Tiden gick fort och sen var det dags att åka hem. På bussen satte sig ett pensionärspar bakom mig, och dom var så "käcka" att jag inte stod ut!! De kommenterade precis allt dom såg, vinkade hejdå till allt o alla osv. Så jag blev tvungen att flytta bak i bussen till slut för att kunna plugga hehe..

Hemma var jag o Oskar duktiga och gjorde spenatsoppa, har nog inte ätit det på flera år. Det va gott och kändes nyttigt. Sen gjorde vi en god fruktsallad med vit choklad över :)

 

Har för övrigt börjat träna igen! Sprang i torsdags och söndags och igår cyklade jag. Känns så skönt att va igång igen efter ett uppehåll på två månader. Imorgon blir det Vårruset, hoppas jag tar mig runt.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0