Mindre än en månad kvar till sommarlovet

Godkväll!

Då var det måndag igen. Idag var det en rätt seg föreläsning, läraren var bra men innehållet va inte så kul. Handlade om regioner i EU. Annars har jag läst lite och tränat bodytoning idag.

I lördags var jag, mamma o Elin och hälsade på faster Eva i Varberg. Det var trevligt. Vi gick runt på stan och kollade i affärer, åt glass, gick längs havet och åt middag hemma hos Eva.

Snart är det sommarlov! det är bara 3,5 vecka kvar nu! Ska bli skönt. Hoppas vi får mycket sol i sommar!! Fast dom dagar jag jobbar kan det kvitta :P



Ska ni hitta på nåt kul i sommar?

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vilken härlig sommarbild! :)

Jag har läskigt mycket ledig tid i sommar.. Hela juni, sen åker vi till Norge för att fira mammas 50 års dag den 3 juli, sen jobbar jag den 11 juli-12 augusti (eller nåt sånt) å sen är jag ledig igen. Nice. Eventuellt blir det ju kanske en flytt 1 juli också.. Så ja, inte mycket jobb men ganska mycket annat. :) Vad duktig du är som tränat! Very nice. Nu ska jag duscha. Kramkram!

2009-05-11 @ 22:11:47
Postat av: Nexa

Hejsan! Tack för besöket hos mig, och den bra kommentaren. Jag håller med, tävlingsformen borde ändras, när mer än halva fältet störtar. Det jag inte skrev i inlägget, men som hände, var att en av hästarna som störtade dog på banan. Hemsk sport. Men spännande när det är mer humana hinder och distanser.



Skönt med sommarlov, själv har jag inte haft sånt på ca 12 år.. skulle vilja ha det igen, det kändes som man tog tillvara på ledigheten bättre när man gick i skolan, haha.

Ha en bra kväll, och hälsa gärna på mig igen!

/Nexa

2009-05-12 @ 19:26:54
URL: http://nexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0