Fest, jobb, middag o bio

Hallå!

Nu var det ett tag sen jag bloggade men det beror på att jag håller på att plugga inför en salstenta om EU nu, som är på torsdag. Är klar med alla instuderingsfrågorna så nu ska alla de 23 sidorna bankas in i huvudet också. Lite segt..

Helgen har varit bra! I fredags var jag o Oskar på inflyttningsfest hos Marie och Jani på Hisingen. Det va nice :) Dom har utlovat att ha en till Langosfest till i sommar (Jani är från Ungern) och jag längtar redan!! :)
På lördagen jobbade jag och det var ganska lagom mycket att göra trots att det är studenttider på gång, skönt. Fick sålt några kameror så nu börjar komma i form igen. Har ju inte jobbat sen i julas i princip.
Sen när jag kom hem var det full tid att börja förbereda inför middagen som vi skulle ha på kvällen med delar av Oskars familj. Så när de kom åt vi Linas goda kycklinggryta med viltsmak (den blev populär - såklart!) och sen en god kladdkaka med daimgrädde ovanpå (den slank ner den med!). Sen efteråt gick vi allihop på bio och såg Män som hatar kvinnor. Den var väldigt bra! Tycker ni ska se den. En hel del obehagliga scener dock. Är väldigt nöjd med att under filmens gång listat ut vem som var "den onde" :) Jag som brukar va så efter när det gäller film :P

Idag blir det inte mycket mer än plugg men ikväll ska vi gå en promenad tillsammans. Det var så mysigt när vi gick runt sjön sist, vi borde göra det oftare :)

  
Avslutar med några bilder på Marie, Johanna och mig när vi var på picknick för ett tag sen.
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0