Vfu-uppgift-skrivande

Hej på er!

Idag har jag varit hemma och skrivit på min vfu-uppgift som handlar om betyg och bedömning. Först gick det jättesegt och  jag surfade bort massa tid.. Men sen kom jag igång så nu har jag skrivit 3,5 sida av 4-5. Måste bara hitta lite mer litteratur att koppla till.. Har iaf till tors kl 13 på mig, så det blir nog inga problem.

Sitter här ensam ikväll. Oskar borde komma snart, han har varit i skolan och fått en avslutningsmiddag. Inte illa. Sånt lyxigt får man visst när man läst klart en kurs på avancerad nivå. Men han har pluggat massor och vart i skolan många långa dagar så han är allt värd en middag i skolans regi :) Vi fick ju åka till Birmingham liksom ;)

Har unnat mig lite godsaker vi hade hemma idag. Först chokladpudding och sedan cashewnötter. Det va gott. Blir alltid lite sötsugen när jag går hemma en hel dag.

Nu blir det nog tv-tittande om en stund. Adjöss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka fina kläder du köpt! Gillade speciellt den röda blusen och den gröna T-shirten.

Kram mamma

2009-03-25 @ 23:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0