Vår och ledig

Idag skrev jag klart min vfu-uppgift tills kl 12 (klämde in lite Vygotskij och Lpf 94 så nu borde dom godkänna mig ;)) så resten av dagen har jag varit leeedig! :) Gick ut på en promenad runt sjön och tog kameran med mig, så jag va ute dubbelt så lång tid som vanligt. Det var så soligt och fint, fast det blåste lite emellanåt. Här är lite bilder från promenaden:

     


Sen när jag kom hem var jag sugen på att baka något. Har länge funderat över att göra citronpaj för första gången och idag blev det av. Den blev god!



Tog några bilder på de fina tulpanerna vi fick av Oskars mamma i helgen
 


Nu har jag dessutom ätit våfflor idag eftersom det är våffeldagen. Tycker det är supergott! Testade en ny variant idag med hjortronsylt, brieost och lite grädde, det va faktiskt gott :)
Vad tycker ni om att ha på era våfflor? (Förutom sylt och grädde/glass då...)

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vilka fina bilder du har tagit!!

En vårfika snart kanske?? pusss

2009-03-26 @ 11:40:22
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack! :) Ska bli kul när allt det gröna börjar komma igen, då brukar bilderna få lite mer lyster än nu hehe..

Ja jag tar gärna en fika! Du kan väl ge förslag på när du kan? Puss!

2009-03-26 @ 20:28:03
URL: http://sofiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0