Tisdagssnack

God kväll

Helgen som gick var bra. Var ju nere hos min moster i skåne och hälsade på. Vi åt bland annat på en indisk restaurang, kollade på hennes Indien-foton från hennes resa och på kvällen såg vi Melodifestivalen och åt en god räkwok. Jag är för övrigt inte så förtjust i vinnarlåten..opera är inget för mig... Men det var en spännade tävling, allt vändes upp och ner i slutet. Vad tycker ni om vinnarlåten?

Idag har varit en bra dag. Min lektion gick bra och sen va vi på ett intressant möte på kommunen där eleverna i den kursen presenterade sina idéer om hur man kan förbättra Mjörn-stranden inför politikerna. Dom va jätteduktiga.

Imorgon väntar en intervju på ett äldreboende här i området. Hoppas den går bra! Behöver ett sommarjobb!! Jobbigt att gå ovetandes om hur allt blir.

Såg på Den rätte för Rosing innan. Ett fånigt program men ganska underhållande i sina stunder. Denna gången fick killarna ett uppdrag att göra nåt fint för Linda, typ köpa en present, skriva en dikt eller liknande. En kille, Johan, som varit väldigt slapp hela tävlingen va slö idag igen. Han gick till hotellets bar och bad om en flaska champagne och ett fruktfat. En bra idé, om det inte vore för att han satte upp detta på Lindas nota... Verkligen dålig stil hehe.. Och så sa han "Ta den billigaste ni har" medan han för henne presenterade det som Turkiets bästa champagne för henne.. :P

Imorgon är jag ledig! Har inte alls mycket att planera heller så det blir skönt med en dag här hemma. Borde iofs börja förbereda lite inför vfu-uppgiften, men vi får se... :)

Kommentarer
Postat av: Em

Usch, jag var precis på Lindex och hämtade ut mitt schema för sommaren....Jag fick 94 h!!! Katastrof. Vad ska jag ta mig till? Måste ju jobba mer än så...

2009-03-18 @ 11:01:20
Postat av: Sofia

Oj, det är ju bara drygt två veckor! Hoppas du hittar nåt mer då.. :S



Ja det är inte kul det här att gå ovetandes och söka jobb efter jobb..



Ska snart iväg på min intervju, hoppas på den.

2009-03-18 @ 11:45:32
URL: http://sofiakarlssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kändes det att se Indien-foton? Fortfarande lockande.. Hoppas, hoppas! Vi får höras av snart. Sen tror jag inte det är så himla långt tills jag kommer och sover (och umgås) hos er. Ska bli jätteroligt!! Massa kramar till dig!

2009-03-22 @ 18:11:34
Postat av: Anonym

Hur kändes det att se på Indien-korten? Fortfarande lika lockande..? Hoppas hoppas!! :) Hoppas du haft en härlig helg. Massvis med kramar till dig!

2009-03-22 @ 18:13:05
Postat av: Anonym

Hm, mitt namn försvann visst.. Inläggen ovan är från mig- Lina :)

2009-03-22 @ 18:13:51
Postat av: Sofia

Lina: Ja det kändes lockande när man såg korten! Ja snart ses vi och kan beställa flyg o allt :D Ska bli så kul att du kommer hit!! Kram på dig!

2009-03-23 @ 17:55:50
URL: http://sofiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0