Surprise

Idag va jag inte jättesugen på att åka hemifrån. Kände mer för att va hemma och bara ta det lugnt. Men skulle ju ha en lektion så det va bara att åka. Den gick bra, eleverna va snälla o tysta trots att det var fredagseftermiddag. Dom fick göra ett nyhetskryss sista stunden på lektionen och det verkade va populärt.

På väg hem va jag jättetrött men kunde inte somna på tåget. Mötte upp Oskar vid Willys för att handla inför kvällen och morgondagen. Sen när vi kom hem o innanför dörren så möttes jag av en städad lägenhet! :D Oskar hade vart gullig och plockat undan alla våra saker som skräpar, tagit hand om den stora tvätthögen som skulle vikas, dammsugit, städat toan, vattnat blommorna... Allt detta skulle vi gjort tillsammans imorgon men nu slapp jag det! Såå skönt. Han är så gullig som tycker om att överraska. Nu kan jag känna mig helt ledig imon utan en massa måsten. Tänkte hinna med en shoppingrunda och lunch på stan med Lelle :) Sen kommer ju förhoppningsvis Carro o Rickard på kvällen, om Carro inte är för sjuk..

Ikväll har vi ätit bakad potatis och skagenröra, det va gott! Synd bara att potatisen va lite vattnig.

Hoppas ni har det bra! Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0