Shoppat!

Idag har jag och Lelle vart på stan och shoppat! Vi började med att äta tillsammans på Jensens Böfhus, det va jättegott och verkligen prisvärt. Vi tog biff med pommes och grönpepparsås, kostade bara 59 kr! Sen var det dags att gå i affärer. Jag kollade i massa olika men hittade typ ingenting. Bara en sjal på Rut m fl. Sen till slut när vi börjat ge upp gick vi in på Pepper och det är jag väldigt nöjd med. Där hittade jag fyra fina tröjar, och jag fick alla för 660 kr! :) Så sen åkte jag nöjd hemåt. Känns kul med lite nytt att variera med nu när det är vfu och så med.












...Jag vet...jag har samma smile på alla bilderna :P Ser alltid så stel ut när jag ska le med stängd mun nämligen...

Kommentarer
Postat av: Em

Ooo en riktig emelie-sjal:)



Mycket vfu-vänliga toppar= bra! Och fina givietvis, inte bara vfu-vänliga:)



2009-03-07 @ 22:18:40
Postat av: Oskar

Du är riktigt läcker i dina nya kläder :)

2009-03-13 @ 17:42:11
Postat av: Lina

Hej vännen! Känns som om det var så längesen nu... Jag håller helt med Emelie och Oskar! Den gröna tröjan är absolut min favorit!! Såååå snygg! Dom andra med såklart men den var lite outstanding. :) Stor kram till dig!

2009-03-16 @ 17:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0