Musiktips

God morgon!

Då har man ställt fram klockan en timma, så nu får vi ljusare längre på kvällarna :) Tur det e söndag idag så man inte märkte lika mycket att man förlorade en timma sömn.

Jag längtar till våren! Vill göra balkongen vårfin och kunna sitta i solen och fika. Snart kanske man kan plocka fram utemöblerna igen. Men idag är det mulet och inte särskilt vårigt ute.

Ett musiktips: Lyssna på bandet Fleet foxes. Dom är jättebra tycker jag, gillar låten Your protector mycket. Ett annat band jag gillar är Johnossi (t ex 18 karat gold).

 

Just nu är det tvättning på gång. Skönt att få det gjort. Sen blir det nog lite plugg, och ikväll ska jag och Malin fika och se Twilight med hennes kompisar, ska bli skoj!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej! Vad duktig du är på att uppdatera här. :)

Jag missade helt att det var sommartid idag.. Alltid roligare när det blir vintertid och man får en timma extra. :)

Va mysigt det låter med film. Var den bra?

Nu ska jag hoppa i duschen och sen gå och lägga mig. Har varit hos Lars syster Magdalena på överrasknings 30års-fest hela eftermiddagen och kvällen. Mycket trevlig coh god mat! Tyvärr hinner man ju inte riktigt allt man vill hinna med här hemma.. Städningen har hamnat på efterkälken, inte bra. Jaja, sov så gott vännen. Kramar!

2009-03-29 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0