Frajdej!

Hej på er!

Då var det fredag igen! Denna veckan har gått jättefort. Lektionerna har gått bra och det har varit lagom mycket att göra också. Lite lugnare nu när jag inte hade 30 prov att rätta. Men nästa fredag sitter jag med 20 nya, men då har jag själv konstruerat provet så det ska bli intressant att se vad eleverna svarar.

Imorgon drar jag till Staffanstorp! Tiffany Perssons hemstad ni vet.  
 Där bor min moster som jag o mamma ska hälsa på. Ska bli roligt! Vi ska ut och äta och sen blir det nog Melodifestivalen. Förhoppningsvis får jag träffa mitt lilla kusinbarn också. På ditvägen ska vi stanna i Helsingborg och fika hos Emma S :) Man får ju passa på när man har vägarna förbi. Hon har redan lockat med semlor..

Igår när jag slappade framför tvn vid åttatiden kom jag på en sak. Jag skulle ju varit på Arbetsförmedlingen på rekryteringsdagar för vården! Och dom stängde kl 16... Hade helt glömt bort. Så nu gäller det väl att traska ner till äldreboendena själv och promota sig om man ska ha en chans. Snart kanske alla tjänster är tillsatta.. Jaja, det ordnar sig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0