Sjömys och Köpstadsö

Hejsan!

Igår efter jobbet pumpade jag upp däcken i cykeln och cyklade ner till sjön. Jag hade med mig en bok och satt och njöt kvällssolen, som värmde rejält även om klockan vad halv nio. En väldigt mysig stund. Räknade till att 16 personer badade när jag kom. För mig blev det dock  inget dopp..än..



  


Men idag däremot har jag badat, i stora kalla havet dessutom! Det va riktigt kallt men sen vänjde man sig o det blev riktigt skönt till slut. Jag och mamma hade en heldagsutflykt till Köpstadsö (Kössö, eller ska man kalla den skottkärreön??) och det var hur fint som helst! När vi kom var det bara vi och några till där, skönt :) Men efter nån timma fler strömma till, men det var ändå inte så mkt folk ändå. Vi hade med oss sallad, frallor, fika, böcker och korsord så vi hade inga problem att ligga där i drygt 5 timmar. Tur att vi smörjt in oss duktigt..



  
  
  
  
  

Tack för en underbar dag mamma!

Kommentarer
Postat av: spiderchick

åh vilken najs dag! =)

2009-06-26 @ 09:55:00
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du borde ha hoppat i!

2009-06-26 @ 10:17:13
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mamma

Tack själv Sofia!Och så får vi en dag till i morgon:)Roligt att Oskar följer med. Men det blir inte kassler som jag lovat utan köttbullar igen.

2009-06-28 @ 18:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0