Lina här!

Hejhej!

Jag har haft en jätterolig helg med Lina här på besök! På fredagen tog vi det lugnt och slappade, såg på tv, pratade mm. På lördagen, då timmarna verkligen rann iväg, hann vi med en sväng till stan för att göra lite ärenden och sedan var det lite kvällsmat på balkongen med kräftröra innan det var dags att göra sig iordning för inflyttningsfesten hos Viktor och Ellinor. Det var supertrevligt där, vi var ca 20 pers som grillade ute på gården och sen fortsatte inomhus när alla började huttra. Det var väldigt mycket trevliga människor där och mycket godsaker. Sen var det dags att bege sig in till stan och dansa hela natten på Trädgårn :) Det var en väldigt bra blandning på musiken så vi hade jättekul!!
Dagen efter åkte Lina till Marsstrand för att segla med sin pappa medan jag passade på att träffa Elin. Vi var här hemma och lagade falafel i pitabröd och slappade :)

   

Nu har jag jobbat några dagar och det har varit mycket att göra. Det är många som kommer in för att köpa ny kamera och för att tömma sina kameror på bilder inför semestern antar jag. Bra för oss! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen! Tack för en superrolig helg ja!! :) Så himla mysigt å roligt. Jag åker hem till Örebro igen på tisdag vilket på ett sätt ska bli ganska skönt.. Det dyker liksom upp tusen olika saker å personer som jag vill hinna träffa här hemma så dagarna är fullproppade till max. Ändå känns det som om jag inte hinner allt jag vill.. Jobbigt. Hur har du det nu? Hoppas jobbet å allt går bra. Massa kramar till dig vännen!

2009-06-18 @ 11:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0