Blekingeveckan

Nu var det verkligen längesen jag bloggade..har ju varit i blekinge en vecka och sedan jobbat en vecka och på kvällarna har jag varit för trött för att vara kreativ ;) Veckan i blekinge var skön. Först var på min kusin Hannas 30-års fest och var ute o dansade hela natten med henne, Josefin och Patrik. Vi har aldrig festat ihop innan så det va skoj! Både jag och josse var inne på det här med fuldans.. ;) Annars har jag slappat mycket de första dagarna och en heldag vid skärsjön blev det också som tur var, och även lite allsång i Hoglands park. :) 

I mitten på veckan kom Oskar och jag blev så glad!! Hade vart rätt så ensam i stugan tills dess för pappa målade huset
och mamma var mitt uppe i bodelningen. Det va mysigt att få lite semester tillsammans där nere. Vi åkte in till Karlskrona och åt glass på Glassiären (vilket innebär ca 7 kulor), shoppade lite, andra dagar läste och bakade vi, sen på lördagen åkte vi in på marknaden Tosia bonnadan och fyndade! Då hade Elin kommit också =)

Vi var också på moster Eleonoras 38-årskalas så då var många i släkten samlade. Eleonora bjöd självklart på underhållning med sång och lite dans :) Hela vistelsen i stugan avslutades med att röja på vinden för att göra plats för alla nya möbler som vi skulle ta hem från mormor och morfars gamla hus. Det var mycket damm och spindelnät som dammsögs upp vill jag lova. Oskar och mamma var jätteduktiga och organiserade om allting så att det blev massor av plats över.



  
  
  <- Vi har gjort egen flädersaft :)
  
  


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen!! Åh vilken otroligt fin klänning du har! Var har du köpt den? Jag vill ha en likadan! :) Det ser ut som om du haft en jättehärlig vecka i Blekinge, härligt. Jag har en ledig dag idag och passade på att åka hem till Örebro. Känns trist på ett sätt, jag längtar tillbaka jättemycket! Kolllot är det absolut roligaste jag någonsin gjort å jag vill bara tillbaka till alla underbara! Om du bara visste så goa å fruktansvärt roliga ungdomarna är. Jag måste berätta allt för dig sen. Nu ska jag äta lite frukost, cykla in till stan och köpa gummistövlar och sen vill jag bara få timmarna att gå så fort som möjligt så jag kan åka tillbaka. Ha det superfint vännen! många många kramar

2009-07-20 @ 09:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0