År 2008 - en resumé

Här kommer en återblick av vad som hänt under år 2008 :)

Januari


Utgång med Kicki och Cissi till Pustervik

Februari


Singstar hos Johanna med Marie och Kicki


Spelkväll hos Elisabeth med tjejer från religionsklassen

Mars


Stockholmsresa över en helg med Oskars familj :)


Påskfirande hos morfar i blekinge

April


Årets första picknick (?) i Skatås, mysigt!


Picknick med Malin och Lelle vid Skansen Kronan

Maj


Här ser ni Tilda och Lasse på moster Ingers 60 års-kalas i blekinge


Maskeradbal!

Juni


Tjejhelg hos Tilda i Kristianstad med utgång, shopping, sol & bad


Malin och Sanna hos mig en kväll


Inte minst så besökte jag o min älskling Island i somras! Det var en superhärlig resa!


Oskar i blå lagunen på Island

Juli


Cykelutflykt till Själagölen i blekinge


Vi hyrde kanot en dag


Jag åkte på ridläger i Bohuslän.

Augusti


Jag och Lena var på Way out west tillsammans i Slottskogen


Kräftskiva i Jonsered

September


Kalas för Oskars mamma som fyllde 50 år

Oktober


Jag besökte Lina i Örebro - hade jätteroligt och mysigt!


Inflyttningsfest hos Viktor i gbg


Födelsedagsfest hos oss - jag och Karin dansar loss ;)

November


Jonas tar sin examen på Chalmers

December


Julfirande i Lerum, Ucklum, Väröbacka och Fridlevstad.


Nyårsfest hos oss!


Gott nytt 2009!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen! Vilken rolig tillbakablick du har gjort! Blev väldigt inspirerad av att spara de kort jag tar i "månadsmappar" nu. Tror jag ska börja göra det så kanske det kan bli en liknande tillbakablick även för mig nästa år. :) Läskigt förresten att det snart är ett helt årsedan vi var hos Elisabeth med Anna och Emelie. Tiden går fort. Nu ska jag krypa ner under filten i storarummet och satsa på att bli frisk. Har haft en jobbig natt med hög feber.. Usch! Stor kram!

2009-01-06 @ 12:57:18
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Kommentera gärna vad Du tror och tänker om

Kärleken och "Den Rätte."



Häslningar Charlotte :)

2009-01-06 @ 23:05:19
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

oj vilka fina bilder. Säger samma somLina, va d verligen ett år sen? dags för bullar igen kanske? puss

2009-01-14 @ 14:57:16
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0