Trötto

Hej på er!

Vilken omställning det är att börja skolan igen efter julen. Är helt slut när jag kommer hem! Igår tog det tre timmar innan jag kom igång med träningen här hemma o först kl nio kunde jag börja plugga. Väldigt opraktiskt att bli pigg så sent när man snart ska lägga sig igen.

Idag har jag varit på föreläsning om social stratifikation, dvs utanförskap, klass och sånt. Sen var det basgrupp inför seminariet och lite plugg på biblioteket. Sedan träffade jag Lelle för första gången sen innan jul och vi tog en fika. Det va kul att ses igen :) Åt en god hallonpaj och apelsinjuice så jag får nog ta några varv på cykeln sen.

Helgen som var skrev jag ju lite om i förra inlägget. Men efter jag o Malin shoppat under lördagen så blev det utgång till Respekt också tillsammans med hennes kompis johanna :) Så vi dansade där några timmar. Inte riktigt min musiksmak men det va kul ändå. På söndagen kom Ella hit på besök och vi lagade mat o såg på tv ihop :)

Ska se om det blir nåt mer läst idag..borde..

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Ok ok...kul..:) mkt pluggande då el?

Jag jobbar som receptionist på mercedes i stenkullen..men går snart ner på golvet igen, lite segt!! :(

2009-01-20 @ 23:12:06
URL: http://andreaswerin.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej vännen! Jag förstår precis vad du menar med att vara trött i början av terminen. Igår slumrade jag till så fort jag satte mig i soffan. :)

Vad gott det låter med hallonpaj! Du får hälsa Malin så mycket nästa gång du träffar henne! Massvis med kramar till dig!

2009-01-21 @ 15:38:22
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0