tisdag

Hej på er!

På tiden att blogga lite.. Helgen som gick: I fredags var jag o Oskar hemma och åt tacos och såg på film, det var mysigt. Sen på lördagen va jag i stan och fikade med Carro. Det va länge sen vi gjorde nåt utanför skolan så det va skoj att bara sitta och prata om annat. Efter det åkte jag på en rolig fest hos Sofia P i majorna :) och så blev det utgång till Hard Rock. När jag kom hem vid fyra på natten möttes jag av en nystädad lägenhet! Oskar hade vart så gullig o städat massa medan jag va iväg :D Han läser en jättesvår kurs nu som kräver i princip all hans tid, så att han gjorde detta för att överraska mig va jättefint tycker jag.

Söndagen blev rätt slapp. Oskar hjälpte mig att tona håret så nu är jag mörk brunett. Kände för att hitta på nåt nu när de ljusa slingorna växt ut så mycket. Jag blev nöjd med resultatet :)

Ett gott lunchtips (åt det precis): Ta rostbröd och bred på smör o pesto och lägg på ost och skinka. Gör till en toast som du grillar i våffeljärnet. Jättegott!

Har en del att läsa idag. Men annars tar jag det rätt lugnt denna kursen, man får ju passa på när det är hemtenta istället för salstenta.

Nu ska jag ta tag i läsningen. Kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, det var på tiden med en liten uppdatering. :)



Va roligt att ha tonat håret! Du får ta en bild och lägga upp här så man får se.



Ditt receptförslag låter väldigt gott. Ska testa det nån dag. Promise!! :)



Nu blev jag så inspirerad av ditt hårfixande så jag ska nog och springa ner till Tybble torg och klippa mig. Det är hög tid.. Har inte klippt mig sen tiden i Gbg.. ojoj..



Stor kram till dig min vän!

2009-01-28 @ 16:31:00
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0