Jahopp

Hej på er!

Har blivit lite krasslig. Igår kände jag att jag hade lite ont i halsen när jag vaknade. Sen tänkte jag inte mer på det. På väg till bodytoningen på kvällen kände jag att det kom tillbaka, men det var för sent att avboka så jag åkte ändå. Men när jag kom dit började jag febersvettas så efter en kvart av passet fick jag avbryta och åka hem.. Lite snopet, det va ju mitt favoritpass. Men jag ville inte riskera att bli mer krasslig än nödvändigt.

Hade obligatoriskt seminarium idag så jag åkte hem efter det o skippade sista föreläsningen. Det händer ju skoj saker imon så jag vill ju hinna bli helt bra. Först ska vi fira mamma på släktkalaset i Lerum och sen ska jag o oskar se Viktor spela på Sticky med sitt 12-mannaband.

Nu sitter jag o väntar på att Oskar ska komma hem med pizza som vi ska lyxa till det med. Vi har varit sugna på det så länge nu :) Sen blir det nog Let's dance om jag får min vilja igenom. Känns lite lagom med det idag.

...här kom den :) Onyttigt men oo så gott



Vad ska ni hitta på i helgen?

Kramkram


PS. Kort med min nya hårfärg

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen! Trist att du känner dig sjuk.. Jag kan försöka trösta med att vi är två. Jag kände mig lite småförkyld igår morse och under dan blev det bara värre. Idag ser jag ut som "hej kom och hjälp mig".. Usch. Jaja, bara att hålla sig inomhus. Hoppas spelningen på Sticky var bra igår! Ser grymt gott ut med pizza och choklad!! Men en fråga bara, varför cola light? Ska man unna sig rejält med pizza å godis tycker jag man ska göra det fullt ut och ta riktig coca cola! Nu älskar jag iof vanlig cola och tycker sådär om light.. Men det är kanske en smaksak. :) Ha nu en skön och slapp söndag. Hoppas du känner dig bättre idag. Många kramar!

2009-02-01 @ 10:14:21
URL: http://lillaemmalin.blogg.se/
Postat av: Sofia

hehe jadu, vi brukar köpa light så vi är vana vid den :) Några calorier sparade man nog in iaf ;)

Spelningen va jättebra! Väldigt underhållande o väldigt duktiga va dom!

Segt att du också är förkyld. Jag är bättre men inte helt hundra så jag tar det lugnt idag.



Kram på dig!

2009-02-01 @ 14:16:19
URL: http://sofiakarlssons.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Va fin du va i håret!

2009-02-02 @ 20:17:09
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0