Bloggdags

Hej på er go vänner!

Nu ska jag ha en helt ledig helg! :) Höstterminen slutade idag och på måndag börjar vårterminen, så nu har jag en sån där skön helg då man slipper känna några måsten. Har inte så mkt planerat men det känns skönt. Ikväll ska jag o Oskar laga tandorikyckling och klyftpotatis och se på tv. Ska bli mysigt. Imorgon hoppas jag att Malin har tid att ses, var länge sen nu. Kanske tar en sväng på stan om jag får lust.
Vad ska ni göra i helgen?

Har två gratiserbjudanden på bredbandsfilm som jag fick från cdon när jag beställde musik sist.
Vilka två filmer skulle ni välja att se?

Har varit och klippt mig idag. Frisörskan var nog rätt ny för hon va rätt försiktig och det tog lite längre tid en vanligt. Men jag är nöjd med resultatet :) Toppade mest för jag tänkte spara och se hur det blir med ännu längre hår.



Kommentarer
Postat av: Lina

Va fint det är Sofia! Jag tycker du passar jättebra i såhär långt hår!! Jag måste också gå och toppa snart.. Har faktiskt inte gjort det sedan jag bodde i Göteborg, gaah! Drar mig lite för det.. Här i Örebro är det så mycket dyrare (konstigt nog) vilket gör att det känns onödigt att betala flera hundra för att bara toppa.. Men men, nu är jag snart så illa tvungen. Får se till att få gjort det bara.

Jag är också helt ledig i helgen. Sååå skönt! Jag trodde egentligen att jag skulle åkt med Henke, mamma och Fia till Kramfors men jag fick helt enkelt inte plats. :) Så, nu har jag en helt ledig och oplanerad helg. Underbart! Får se vad som hittas på. Ha det bäst vännen! Kramar!!

2009-01-16 @ 17:26:48
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/
Postat av: Lina

Glömde en sak.. Har du inte sett Shooting dogs tycker jag absolut du ska se den!!! Jättebra med tanke på ditt yrkesval framöver också. Kram igen!

2009-01-16 @ 17:34:16
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/
Postat av: Oskar

Hoho, men vem övertalade dig att vi skulle vara lata och inte laga det :)

2009-01-16 @ 18:54:14
Postat av: Andréa

Tack så mycket!!

Vi har gjort slut och jag har inte råd o bo kvar själv tyvärr. Hade ju helst av allt haft kvar den!

Allt bra med dig eller?

2009-01-20 @ 14:22:15
URL: http://andreaswerin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0