VFU

God kväll!

Hoppas ni ätit duktigt med semlor. Vi åt varsin igår istället för idag. Jag köpte på café Brogyllen efter skolan för dom hade fått bäst i test. Och dom var gooda :)

Inatt har jag inte sovit mkt alls. Var nog omedvetet nervös inför min första ekonomilektion idag med ettorna. Det gick bra :) Pratade om kursmål, vad samhällsekonomi är för nåt, produktionsfaktorer, det ekonomiska kretsloppet och så såg vi på A-ekonomi och diskuterade. Vissa tyckte nog det va mycket att hålla reda på, det är ju inte helt lätt om man aldrig läst ekonomi innan. Men av egen erfarenhet så brukar sånt sjunka in efter hand när man pratat om det några fler gånger, så vi får hoppas funkar för dom med.

Det blev en lång dag idag, gick upp 05.20 och kom hem vid 17 så jag har inte gjort mkt mer än att surfa o se på tv ikväll. Såg på Den rätte för Rosing. Va mycket lustiga typer det finns. Känner på mig att det här kommer bli ett sånt program jag tycker är dåligt men ändå inte kan låta bli att kolla på... (Samma sak med Pussycat Dolls)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Va duktig du är! Jag hade velat vara med på din lektion.. Dina elever kan garanterat redan mer om ekonomi än vad jag kan.. :) Kramar!!

2009-02-25 @ 12:28:03
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej vännen! Jag vill veta hur du mår, vad som händer osv. Uppdatering tack :) Kramar!!

2009-03-04 @ 12:28:57
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0