Sommar 2004

Tittade på lite gamla bilder.. Vart har min fina lockar tagit vägen??



Kommentarer
Postat av: Lina

Guuud, va fint Sofia!! Mer lockar åt folket tycker jag! :) Frisören som jag var och klippte mig hos för några veckor sedan poängterade dock att det varit ute med lockar ("allt ska vara rakt nu för tiden" som hon uttryckte det). Men, hon trodde och hoppades att det var på väg tillbaka igen så då kanske vi borde börja spara. :) Förlåt att vi inte hann prata mer ikväll.. Efter maten fastnade Lars och jag i schackmatch (som jag vann efter mer än 1 timmas spel)! Heja mig! Nu är det hög tid att sova. Har VFU-träff på min nya praktikskola imorgon, ska bli roligt. Sov så gott vännen! Hoppas att vi hörs mer snart! Många kramar!

2009-02-10 @ 22:37:45
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/
Postat av: Junitjej

Vilken fin bild på dig!

2009-03-10 @ 22:10:45
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0