Halsont

Godkväll

Trodde jag skulle va helt frisk nu men vaknade med lite halsont och det kom tillbaka på kvällen när jag skulle cykla lite lugnt. Typiskt. Jag som kommit igång så bra med träningen o allt.

Har varit hemma o läst idag. Det blev väl lite lagom mycket gjort. På eftermiddagen va jag uttråkad av att bara suttit hemma hela dagen så det va tur Oskar kom o höll mig sällskap :) Fick även sällskap av Lina på msn o vi pratade en del om våra Indienplaner. Ska bli såå kul!! :) Som planen är nu så åker vi antingen med organisationen Blueberry på en volontär- och äventyrsresa till Himalaya (om vi lyckas få ihop pengar) eller så reser vi runt själva i landet. Det är tidigast om ett år som det blir av, men det är kul att börja tänka redan nu.

Imorgon fyller mamma o farmor år så jag ska hem till Lerum o ha födelsedagsfika med mamma, o sen är det kalas hos farmor.

Kram o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0