Örebro och München

Hej på er!

Dålig uppdatering igen, sorry..

Sen jag skrev sist har jag iaf varit hos Lina i Örebro på besök. Det var jättemysigt och roligt! :) Vi lagade god mat, gick på julmarknad, såg på film, planerade inför Indienresan, gjorde egna julkort mm. Här är lite bilder.





Jag och Elin har även hälsat på Jonas och Alexandra i München en helg. Vi gick på massor av julmarknader (det bara kryllade av dom i den staden), åt på restaurang, bakade lussekatter, gick på pub mm. Det var en trevlig och mysig helg och det var kul att se hur dom hade det där nere. Snart kommer de hit och firar jul :)

Årets julklappar är klara så det känns bra. Nu är det bara en skoluppgift kvar att få gjort, tråkigt nog. Kommer nog få sitta i mellandagarna med den för nu ska jag jobba fram till 23e.

Hoppas ni har fått lite julstämning! För mig kommer den i perioder.
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen min!



Ja, det va verkligen jättemysigt att ha dig här! :)



Fick du skickat dina julkort? Jag skrev adress och allt men kom aldrig ihåg att köpa frimärken så de får helt enkelt ges bort i samband med julklapparna istället. :)



Va duktig du är som jobbar och står i. Snart blir det jul! Jag ligger sjuk, har fruktansvärt ont i halsen och på gränsen till feber tror jag... Hoppas på att vara frisk till imorn när jag ska åka hem.



Vi får höras i jul! När kommer du tillbaka från Blekinge?



Stor kram till dig!!

Ps. Jag fick mitt visum idag, heja heja!

2009-12-22 @ 17:07:34
Postat av: Em

Sv: Tusen tack! När det gäller foto så använde jag inställningen, men jag behöver nog stativ. Jag har en sjukdom som gör att jag skakar om händerna.. ;)

2010-01-01 @ 15:30:06
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Anonym

när ska ni till indien?

2010-01-08 @ 13:28:13
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: FotobyDenise [O R D & F O T O]

Hej, vilken fin blogg du har:D Du får gärna kika in min, där skriver jag om min tonåringsvardag med skilda föräldrar samtidigt som jag lägger in en HEL DEL bilder. Jag älskar att fota och blogga, kan det bli bättre? Så kika in och då kanske du kan lägga till mig på bloglovin om du gillar bloggen(A). Blir sååååå glad för alla kommentarer!<3

Tack i förhand.

/Denise

2010-01-09 @ 21:00:44
URL: http://fotobydenise.blogg.se/
Postat av: mst

hoppas du får en jättebra dag:)

ska vi följa varandra på bloglovin? säg till då du har lagt till mig så lägger jag till dig :)

2010-01-10 @ 10:25:30
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0