Slottskogen, sol och middag

Godkväll

Vad har hänt sen sist? Mest har jag jobbat men när jag var ledig passade jag o oskar på att gå en långpromenad i skatås och efter det träffade jag Malin i slottskogen. Vi fikade i solen vid en fin damm och sen gick vi i kvällssolen och kollade på alla djuren. Det var väldigt mysigt :) På onsdagen var det också fint väder så jag passade på att ligga och sola i Renströmska parken och fick faktiskt lite färg :) Sen kom Oskars mamma och syskon hit på middag, väldigt trevligt :)

Här är lite bilder från i tisdags:

   Mys vid Villa Bel Park
  <-- Posingdags
 <-- Glupsk!

Det talas om att värmen är påväg tillbaka nu, jag hoppas det!! Speciellt vecka 34-35 ;)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0