Mysdag!

I onsdags hade Oskar en överraskningsdag för mig! Han hade planerat massa mysiga saker som vi skulle göra tillsammans en hel dag. :)

Först fick jag en mysig frukost med ostfrallor, juice, youghurt och tända ljus.


Sedan var planen egentligen att åka till Gunnebo slott för att ha picknick och kolla på de fina omgivningarna. Jag hade dock lite feber så vi fick tänka om och göra nåt mindre ansträngande. Så Oskar förberedde picknickmaten och sen gick vi ner till Renströmska parken som ligger några 100 m härifrån. Det va jättemysigt och det är så fint där. Vi spelade Fia med knuff, åt hemmagjorda tonfiskbaguetter, kex och wienerbröd och sen lyssnade vi på en podcast tills vi slumrade till. Mys!
  

Sedan gick vi hem och slappade en stund så att jag fick vila upp mig inför kvällen. Oskar gjorde en supergod varm choklad med grädde och marshmallows och den försvann i ett nafs.
 

Sen var det dags att göra sig iordning inför restaurang och bio!


Jag hade ingen aning om till vilken restaurang eller bio vi skulle till. Till slut kom vi fram till Chez Amis i Vasa. Där åt vi god mat och hade det mysigt :) Oskar åt oxfilé och jag tog en köttbit med marinerad potatis. Sen blev det jordgubbs- och rabarberpaj till efterrätt.


Till sist var det dags för bio. Jag hade ingen aning om vilken film vi skulle se förrän den började på bioduken. Det blev Sommaren med Göran och den var riktigt rolig! Helt klart sevärd! :)

tack för en jättemysig dag min älskling!! Du var så gullig som ändrade om så att allt skulle passa mig när jag var lite krasslig. Älskar dig såå! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Va go han är!! Ta vara på Oskar. Du har det bra du. :) Hoppas allt är bra annars. Har bytt lösenord på min blogg nu. Jag berättar det så snart jag kan, dock inte här. :) Stor kram till dig min vän!!

2009-08-28 @ 21:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0