Ledig dag

Idag har jag varit ledig så jag och Malin träffades på Backaplan för att second hand-shoppa lite. Emmaus va jättestort så vi gick där länge och jag fyndade en svart tekanna och en lite mjölk-kanna :) Efteråt hittade vi ett hemtrevligt lite gammaldags kafé där vi beställde blåbärspannkakor med blåbärssylt och grädde. Det var inte fel! Vi blev kvar där en lång stund. Sedan blev det en sväng in på ÖB där vi köpte lite hushållsprylar. Båda var helt sega efteråt så vi åkte hem var och en till sig. Efter lite surfande och slumrande så fick jag äntligen diskat disken och lagat maten.

Har även varit och bytt bilbatteri på LEO idag. Så nu hoppas jag att den startar varje morgon när jag ska till jobbet... När jag kom imorse startade den inte och inte heller i torsdags, men idag hade jag tur och fick hjälp av några snälla fastighetsskötare som startade den med hjälp av en åkgräsklippare :) Så jag kom iväg till verkstaden till slut.

Imorgon lovar smhi 22 grader och sol så jag och Kicki har planer på att åka till havet :) Hoppas smhi håller sitt ord.

Ha det fint allihop! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0