Bilder från helgen

Hejsan!

Här kommer bilder från vad som hänt i helgen

  Såg två paddor när vi va på promenad.
 
 

   I skatås finns ett ställe där man klätt ut små kullar till figurer :) Kan tänka mig att det är nån förskola eller så som gjort det.

  Doffer och Oskar

  Man såg ända till centrum från ett topp vi stod på. Ser ni läppstiftet?

  Dags att göra sushi! :) Blev jättegott!

  

Igår kväll var jag på vinkväll hos Pernilla. Det va jättekul att träffa alla igen, riktigt länge sen nu (förutom emelie som jag träffar på vfun). Vi åt ost och kex och sen spelade vi spel.
   



   
Idag har jag varit duktig och tvättat och oljat in trallen på balkongen, är väldigt nöjd att att ha fått det gjort. Första bilder ser ni det nytvättat och andra bilden inoljat. Rätt stor skillnad i lyster.

Snart ska jag hem till Malin på lite söndagsfika :)

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Em

Hehe du lyckades allt få en naturlig bild på oss ändå:) Inte den vackraste, men naturlig!



Fin trallen blev, jag måste allt skrubba min någon dag...



kram

2009-04-06 @ 09:18:42
Postat av: elisabeth

Va duktig du är:-)

Försökte se korten men dom går inte att se stora..hmm.. välkdigt mysig kväll iaf, det får vi göra om! puss

2009-04-14 @ 22:44:35
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0