Påskhelgen

Hej!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har varit bortrest över påsk och sen jag kom hem har jag suttit o kämpat med en seminarieuppgift ända tills nu.

Var nere i blekinge innan påsk på min morfars begravning. Det blev väldigt fint. Min kusin som läser till präst var delaktig i gudstjänsten och några av oss barnbarn sjöng en sång tillsammans. Det var många som kom på begravningen och alla blommor nedanför och alla fina tal som hölls vittnar om att han var en väldigt omtyckt man.



Dagen efter åt vi frukost i morgonsolen på verdandan till vår sommarstuga. Det var mysigt, man fick nästan lite sommarkänsla.
 

Sen åkte vi hem till Lerum för att fira påsk. Kul att vi var hela familjen, det är ju inte så lätt längre när Jonas o Alexandra bor i Tyskland.
   

Hann även träffa mina barndomskompisar Emma, Kristin och Cecilia på en middag - jättekul! Dagen efter träffades vi alla utom Emma och solade hos Cissi :)


Jag och pappa hann gå en promenad till min gamla ridskola också. Jag har inte varit där på 2,5 år så det va jättekul att komma dit igen och se hästarna! Det var många nya men jag kände nog igen hälften iaf.
 Pappa och Toy som är en av ponnyhingstarna.
 Seren som alltid var jättesnäll och lydig
 Söta dom är
 Inte minst min favorithäst Fantasie! Saknar lektionerna med henne. När jag har bil nån gång i framtiden ska jag börja rida igen :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen! Vilken fin sommarstuga ni har!! Det ser verkligen jättemysigt ut. Hoppas du har en skön helg nu. Jag ska ta mig ut på en joggingtur, har skjutit på det hela morgonen så nu är det definitvit dags. :) Stor kram!!

2009-04-18 @ 12:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0