Indienplaner!

Hej på er!

I lördags kväll och söndags var ju Lina här! Det va jättemysigt! Vi satt och pratade, gick en promenad, slappade och lagade tacos. Vi hann planera en del för Indien med! Vi har bestämt en preliminär restur nu :D Vi kommer troligen landa i Delhi, åka till Agra och se Taj Mahal, sedan till Jaipur, sen till Punjab eller Amritsar och se siker, sedan till Dharamsala och stanna där ett tag bland de tibetanska buddhisterna, sedan till Varanasi (hinduismens heligaste stad) och se Ganges och alla pilgrimmer. Så vi kommer i så fall få se både hinduism, sikhism, buddhism och kanske även islam. Sen hoppas vi även kunna avsluta på nåt gött ställe där man kan sola och bada också :) Känns så kul att ha börjat planera, det känns mer verkligt då!

  
  

I lördags träffade jag också Malin, Sanna och Kristina och vi hängde i stan i solen och hade det bra. Käkade sushi på gräset i Bältesspännaparken, gick på café och slutade på Klubb Social på Magasinsgatan innan jag mötte upp Lina.

Nu är det bara föreläsning imon och sen är det fyra dagars valborgsledigt :) Jag ska åka ner till Malmö och hälsa på Kicki tillsammans med Cissi. Ska bli skoj!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Många främmande namn.Jag får ta fram kartan. Men spännande låter det. Det blir säkert en fantastisk resa!! Kram

2009-04-28 @ 22:42:13
Postat av: Lina

Jag tror att din mamma har helt rätt! Kommer bli fantastiskt! Synd att vi inte åker tidigare.. Jaja, nu får vi längta desto mer. :) Ha en härlig valborg!Stor kram!

2009-04-29 @ 10:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0