Waaalleeee

Hej på er!

Efter lite påtryckningar från Lina kommer här en liten lägesrapport ;)

Veckan har bestått av föreläsningar om Marx, Weber och Durkheim, plugg på biblioteket med Caroline, träning, tandläkarbesök, Heroesavsnitt mm. Idag är det ju fredag så då har hänt lite mer roliga saker. Jag och Caroline (en jättego tjej i klassen som är nyinflyttad i stan) gick och kollade i affärer efter lite höstkläder, men ingen hittade nåt denna gången. Sen gick vi till café Villekulla och åt en jättegod Tex Mex-tallrik resp. panini och satt och pratade en bra stund. Jag tyckte det kändes som vinter med alla tända värmeljus och den lite kyliga luften. Har varit riktigt kallt idag faktiskt. Efter detta gick vi till Bergakungen och såg Wall-E. En jättemysig film om två robotar och jorden o rymden i framtiden. Vet inte om jag skulle ge den 5/5 som alla andra gör för vissa stunder i börjar va lite småsega, men 4/5 blir det absolut :) Se den!

Imorgon ska jag o Oskar till Stenungsund och fira hans mamma som fyller 50 år. Ska bli skoj. Det ryktas om smörgåstårta...mmm :) Annars har jag inte så mycket mer planer för helgen än att läsa och städa, får se vad mer det blir.



Kramkram

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ja men visst va den helt underbar! De små söta robotana. att de kunde fömedla en sån stark bild av kärlek med bara små ljud o blinkningar... Hade inte hört ngt alls om den innan men av mig får den lätt en 5a

2008-09-13 @ 08:46:26
URL: http://fredrikkristenson.blogg.se/
Postat av: Lina

Heej vännen! Påtryckningar är minsann bra ibland. :) Du verkar ha haft en bra vecka. Vad roligt med den här Caroline! Se, du kommer lära känna massa nytt folk! Smörgåstårtan ser såååå himla go ut.. Jag blir alldeles avis.. Ska snart äta frukost istället. Ha en toppendag! Kraaam!

2008-09-13 @ 11:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0