Update

En liten uppdatering..

Har haft en lugn helg. Har hälsat på hemma i Lerum där min moster Gertrud o hennes Krister var på besök. Vi åt kräftor och räkor, väldigt gott :) Annars har jag läst om ekonomiska idéer, lagat två goda pajer, tvättat, joggat, promenerat och myst vid tvn med Oskar.

I skolan går det bra, vi ska snart börja med sociologiska idéer, ska bli kul. Förhoppningsvis ska vi i klassen ta en öl tillsammans på fredag så att man lär känna varann lite mer. När det bara är föreläsningar blir det lätt att man går till dem man redan fått kontakt med istället för att lära känna fler.

Det var allt för idag, hej svejs :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Sofia, jag saknar att veta vad som händer för dig.. Är allt bra? Skriv snart i din blogg tycker jag! Vill ha nånting intressant att läsa.. Kramar i massor!

2008-09-12 @ 17:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0