Fina vänner

Hej!

Nu var helgen slut och jag har varit på spinning, myst vid tvn med oskar i fredags. Igår jobbade jag och sen åkte jag in till stan och fikade med Lina som hade vägarna förbi en sväng. Det var jättekul att ses igen! Vi hade mycket att prata om, var ju tre veckor sen vi sågs. Och nu har vi bokat in en helg i oktober då jag ska hälsa på henne i Örebro :D Efter jag fikat med Lina kom Elin hem till mig o Oskar :) Vi lagade lax, potatis och dillsås och såg på tv. Det var mysigt.

Idag har jag pluggat större delen av dagen. Läser en väldigt intressant bok om politiska ideologier som kommer vara användbar sen när jag är lärare. Den är dock på engelska så det tar lång tid för mig att läsa sen, vilket är lite frusterande för mig nu när jag snart får hemtentan.

Vid femtiden åkte jag in till stan för att fika med Malin. Hon var varit förkyld ett tag o båda har haft mycket att göra så det var ett par veckor sen vi sågs. Det var härligt att träffas igen, båda har saknat att träffas. Vi fikade en lång stund med räksallad och bakad potatis och vi pratade om allt möjligt. Bland annat om vad härligt det är att ha fina vänner som finns där för en. Det är så skönt att veta det trots att det är mycket ibland o att det e svårt att hinna ses vissa perioder.

Så kramar till er alla mina goa vänner :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, vänner är jätteviktigt (fråga mig som inte har så många här..). :) Det var jättekul att ses i lördags! Och det ska bli såå roligt när du kommer hit! Kram till dig!

2008-09-22 @ 16:00:42
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0