trött

Hejhej!

Usch va trött jag är. Kom i säng för sent igår (ville inte missa Prison break) och började tidigt i skolan - ingen bra kombination. Måste egentligen börja plugga nu, men det tar verkligen emot. Jag har börjat en ny kurs nu om politik och ekonomi, hoppas den blir intressant. Ska ha två salstentor i det så småningom, inget jag är så van vid.

Har ätit lunch med Lelle idag på New Delhi. Det blev chicken tandoori, mycket gott. Va kul att träffa henne igen! Efteråt åkte jag hem till Malin som varit sjuk i körtelfeber länge så vi har inte heller setts på ett bra tag. Fikade i tre timmar och tiden bara rann iväg. Va jättemysigt! På vägen hem krockade bussen men jag klarade mig utan problem. Synd om dom som flög som vantar dock..men jag tror ingen fick några allvarliga skador.

Imorgon är det föreläsning och sedan blir det praxisseminarium i Alingås om hedersrelaterat våld. Har hört den en gång förut för två år sen men tänkte gå igen för det var så intressant den gången.

PS. Grattis till Emelie som fyller år idag! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Va obehalgligt att bussen krockade.. Usch! Tur att det gick bra med dig. Om du träffar Peter imorn på praxisseminariet får du gratta honom (han fyller år idag) och hälsa honom så mycket från mig! Är det förresten Emelie som jag känner också som du refererat till idag.. I så fall vill jag också passa på att säga GRATTIS! Lycka till med pluggandet ikväll. Jag ska också ta tag i det nu. Sen är det ju valvaka ikväll så Lars och jag har köpt läsk och godis så vi kan hålla oss vakna.. Får se hur det går.. :) Stor kram till dig!

2008-11-04 @ 19:05:07
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Japp det är vår Emelie :) Ska hälsa Peter om jag ser honom imon.



Valvaka..du vet väl att det för först tidigt på morgonen som nåt klart resultat går att få va? :) Jag går ju upp tidigt nu för tiden så jag hoppas jag får se avgörandet då.



Kram på dig!

2008-11-04 @ 19:46:06
URL: http://sofiakarlssons.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej igen! Kom på att Peter nog inte skulle gå idag.. Pratade med honom igår och han tyckte det var lite väl långt till Alingsås för bara ett seminarium.. Kan jag ju förstå. Hoppas det var bra iaf! Lät iaf väldigt spännande! Kram!

Ps. Vi åker på fredagmorgon. Wiehiee!

2008-11-05 @ 13:00:37
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/
Postat av: Em

Hihi Taaack både Sofia och Lina:)

2008-11-06 @ 18:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0