Skön helg

Hejsan!

Igår när jag kom hem från skolan möttes jag av en överraskning. Oskar hade storstädat hela lägenheten! :D Den va nämligen sjukt stökig o ostädat innan så det tog sin lilla tid. Plus att han städade på massa ställen som vi bara skjutit upp tidigare, att ta stålull på alla fläckar på bänkskivan, städa ur mikron osv. Blev så glad! Nu slipper jag lägga helgen till detta. Han är så underbar som gillar att överraska så mycket :)

Igår fick jag besök av mamma en stund som var snäll o körde hit med bilderna från jonas examen (de finns i inlägget en bit nedanför) och vi tog en fika här hemma tillsammans, mysigt.
Sedan åkte jag o Oskar  hem till Caroline och Rickard. Det va jättetrevligt och de bjöd på en jättegod lasagne o sedan kladdkaka med hallon o grädde. De hade en supermysig lägenhet med, jättehemtrevlig :) Tack för en trevlig kväll!

Idag har vi varit duktiga och burit ner våra utemöbler till källaren. Oskar har rensat vår stökiga bokhylla o organiserat om en del och jag har satt in alla våra recept i pärmen och rensat bland skolpapper. Nu väntar vi på laxen, potatisen och romsåsen som är gång i köket, ska bli jättegott! Ikväll ska Oskar bjuda mig på bio (sötis!) och vi ska se Låt den rätte komma in, som är en svenska vampyrfilm. Ska bli spännande att se hur det blir.. :)

Hoppas alla har en trevlig helg! Kramar

Kommentarer
Postat av: Em

Ooo, men du måste ju läsa boken först!! Den är jättebra och går tydligen inte att jämföra med filmen!

2008-11-15 @ 15:47:37
Postat av: Sofia

För sent..visste inte ens att det fanns en bok!

2008-11-15 @ 15:49:41
URL: http://sofiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0