Låt den rätte komma in

Hej igen!

Angående bion... När filmen var slut visste jag inte riktigt vad jag tyckte om den. Rätt väntad handling tyckte jag. Men sen när vi började gå mot spårvagnen hem frågade Oskar om jag hade förstått slutet. Vadå? frågade jag, det var väl inget speciellt att förstå? Men det var det, och efter att Oskar förklarat både det ena och det andra så blev filmen genast mycket bättre. Jag hade ju missat hela slutpoängen..haha.. Jag ser nog för lite på film, framför allt vampyrfilmer... Och sen är jag inte den mest snabbtänkta när det gäller film heller ;) Vill inte avslöja handlingen här ifall någon tänkt se den. Rekommenderar den :)



Idag blir det plugg som gäller, "Den svenska politiken". Och så kommer Viktor över en sväng så då ska vi äta amerikanska pannkakor, mmm :) Sen ska jag nog försöka göra rent handfatsrören..usch va äckligt, men det behövs göras nån gång...

Kommentarer
Postat av: Em

Boken är grym! Läsläsläs ändå! Det saknas såååååååååååååååååååå mycket i filmen (såg den också igår). Filmen är ändå sevärd. Vacker och spelet mellan Oskar och Eli är rörande.



...Men åter; LÄS BOKEN!

2008-11-16 @ 11:14:09
Postat av: Kristin

Amrikanska pannkakor är din favoriträtt, det står i min kompisbok!

2008-11-17 @ 13:01:23
Postat av: Elisabeth

Ja håller med EMelis.. lääääääs:)

2008-11-25 @ 12:46:16
URL: http://elisabethsimonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0