Jonas examen

Hejhej!

I helgen har min bror Jonas varit hemma från Tyskland :) Han har nämligen fått sin civilingenjörsexamen på Chalmers nu så i lördags var vi där på en ceremoni där studenterna fick diplom. På kvällen var det middag på Chalmers med trerätters middag och med rolig underhållning från körer, spexgruppen och skådespelare. Efteråt var det dans till jazzmusik. Var en jättetrevlig dag och vi fick klä upp oss o göra oss fina. Kul för Jonas att verkligen vara helt klar med studierna och fått fira det ordentligt.

   

   

   

 



På söndagen firade vi honom hemma i Lerum med släkt och hans kompisar. Mamma o pappa bjöd på smörgåstårta och annat mumsigt, inte dumt alls! :) Fick se en underbart söt bebis med som tillhörde en av Jonas kompisar. Hon log hela tiden och hade en naturlig tuppkam som inte gick att kamma ner hehe :)

 


Annars är allt som vanligt, pluggat, slappat, varit på spinning igår osv. Är skönt att ha en lugn vecka nu, förra var jag ganska upptagen med vfu-möte, jobba och annat.

Hoppas allt är bra med er! Kramkram

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad roligt med examen! Och smörgåstårta igen! :) Jag har fortfarande inte ätit någon trots att jag längtat jättemycket ända sedan ni fick det hos Oskars mamma (tror jag).. Kommer Jonas stanna i Sverige nu eller ska han tillbaka till Tyskland?

Ha en fin dag vännen! Kramar

2008-11-12 @ 11:11:10
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja smörgåstårtan var verkligen supergod! Med räkor o sånt på :) (I like!) Du borde unna dig det nån dag. Jonas åkte hem i söndags efter kalaset men han kommer hem igen till jul :)

2008-11-12 @ 17:25:04
URL: http://sofiakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0