Jag ser det snöar...

Det snöar ute! Det trodde jag inte! Inte för att den lägger sig för marken är ju blöt, men ändå... :)

Nu har jag varit på bodytoning, det va skönt! Va så trött av allt pluggande här hemma idag så det här va precis vad som behövdes.

Vad har hänt sen sist? Jag har varit på konsert med Härlanda kammarkör som Viktor är med i. Det va jättevackert och pampigt! Sen har jag haft Malin här på fika i tisdags. Vi tjuvstartade julen lite och tände massa värmeljus, drack glögg o julmust o åt pepparkakor. Mysigt :) Vi såg på film också, den va la sådär.. Sen i onsdags var vi på fika hos Linda som ska flytta från studiegången. Vi spelade spel och åt hembakad fika :)

Nu har det slutat snöa.

Imorgon blir det seminarium o plugg på biblioteket en stund. Sen blir det nog jobb på lördag. Får passa på att njuta av helgerna nu för sen kommer jag jobba lör+sön tre veckor i rad nu inför julen. Men det blir goa pengar!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, pengar kan man ju alltid använda till nåt roligt! :) Va rädd om dig bara så du inte sliter ut dig. Hoppas det kan komma lite mer snö för er inatt kanske.. Sov gott. Massa kramar!

2008-11-20 @ 21:32:11
URL: http://lillaemmalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0