Snart sommar

Hejhej!

Nu ska jag snart maila in vfu-reflektionen och det kommer bli lite lugnare framöver. Om 1,5 vecka har jag sommarlov! :) På fredag ska jag o ett gäng tjejer gå på maskeradbal. Ska bli skoj!

Helgen har varit bra! I fredags lagade jag och Oskar en mysig middag tillsammans. Det blev hasselbackspotatis, fläskfilé och rosépepparsås :) Mysigt. I lördags jobbade jag och sen passade jag på att sola när jag kom hem. Gick bara att sitta en halvtimma för sen började jag bli röd. Vi fem-tiden kom Dan, Eva och Ella till och oss och vi lagade en god wok tillsammans. Det var kul att träffa dom igen. På söndagen åkte jag till Lerum på mors dag-middag och firade min goa mamma.



     
Här är några bilder från balkongen som blivit sommarfin :)


Idag opererar Oskar bort halsmandlarna. Hoppas allt går bra och att han inte får alltför ont sen... Tänker på dig.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja, oj vad mycket fina blommor ni har nu.. Blev verkligen jätte fint!
Ska bli roligt med balen ja! Ser fram emot den!
Kramkram

2008-05-26 @ 13:15:17
URL: http://lillaemmalina.blogg.se
Postat av: Oskar

MM lite ont gör de, men du tar hand om mig så bra sötis!, Puss på dig!

2008-05-27 @ 14:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0