Helgen som gick

Hejhej!

Dags för en liten uppdatering... Vfun är nu slut och jag har lärt mig massor. Känner mig säkrare i lärarrollen nu än tidigare och det känns skönt att börja samla på sig en bank av material och lektionsplaneringar. Har också provat på att göra och bedöma läxförhör och att ha muntliga prov i religionskunskap.

I skolan är det mycket att göra de kommande tre sista veckorna: tre böcker ska läsas, en vfu-reflektion ska skrivas och en gestaltning ska planeras. Men men, ska försöka att inte stressa upp mig utan göra det jag hinner bara. Har stressat tillräckligt de senaste veckorna.

Helgen har varit bra! I fredags var jag och Oskar på bio och såg Varg. Den var bra. I lördags åkte vi till Elin och Oskar fixade hennes internet som krånglat, så nu funkar det! :) Han är så duktig! Sedan träffade jag Lena och vi gick på stan. Efter det åkte jag o Oskar på inflyttningsfest hos Sofia i klassen, det var skoj! Sedan åkte jag till Henriksberg och dansade loss med Lelle, Lena och Jessika :) De spelade massa gamla hits och schlagerlåtar, alltid kul att dansa till :)

Idag har jag fikat med Lelle och Lena, shoppat en skjortklänning och rättat läxförhör. Nu ser jag o Oskar på film, det gäller att va effektiv o göra många saker samtidigt :P

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att du bloggar inser jag nu. Får lite nyheter, som t ex att Elins internet funkar. Tacka Oskar så jättebycket även från mig. Nu kanske jag kan skriva på MSN till henne också.
Kram mamma

2008-05-20 @ 14:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0