Soligt och fint

Hej på er!

Lördagen var bra, jag fick gjort massa saker hemma som bara skjutits upp: plocka undan alla saker som låg och skräpade överallt, planterat om en blomma, slängt all återvinning och de stora kartongerna, diskat och lagat mat. Det tog sin tid.. På kvällen åkte jag och Emelie till Elisabeths och Mikaels inflyttningsfest. Det var roligt! :) Vi såg på melodifestivalen och pratade med folk. Det var kul att se vilka alla var som Elisabeth pratat om ibland. För övirgt vann jag 30 kr för att jag satsade på att Perelli skulle vinna melodifestivalen hehe

image12



Idag har varit en mysig dag. Solen skiner så jag o Oskar gick runt Härlanda tjärn. Vi stannade vid en bänk med utsikt över sjön och drack varm choklad, supermysigt :) Kommer vi lätt göra om snart igen. Vi satt och pratade barndoms-sommar-minnen och annat.

När vi kom hem tog vi tag i dammsugningen och städning av toan. Det är så skönt att ha det städat runt omkring sig :) Synd att vi e så dåliga på att hålla det städat bara.. Vi har även hunnit med att laga ett stort lass spagetti och köttfärssås, det blev sju matlådor över :)

Resten av dagen är jag helt ledig, inget plugg och inga andra måsten :) Blir nog Wallander och cholkadmilkshake ikväll..mmm...

Ha det så bra och njut av våren! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0