Slappdag


Jag hade visst fel om snön, den stannade längre än jag trodde och nu håller det på att snöa på nytt igen. Jag var nog inställd på att få vår nu, men visst lite snö en vecka eller så vore trevligt. Bara det inte blir för halt och slaskigt när vi ska köra till Blekinge..

Igår mailade vi in uppsatsen, skönt!! Blir rätt lungt nu över påsken, behöver bara läsa in mig lite på en annan grupps uppsats som vi ska opponera på. På kvällen var jag, mamma o Oskar på läromedelsmässa. Tyvärr hade dom ingenting för gymnasiet, men det var trevligt ändå.

Idag har varit en slapp och skön dag. Har gjort i ordning ett påskägg till oskar, sett på tv, diskat och ätit. Ska iväg och träna bodychallenge ikväll. Det är gött att bara ta det lugnt och göra vad som faller en in ibland :)

På fredag åker vi till Blekinge och hälsar på morfar. Ika, Lasse och Tilda kommer också dit på påskafton :) Ska bli kul att träffa släkten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0