Plugga, träna, slappa

Idag har varit en lång men effektiv dag. Vi började halv nio med uppsatsen och jobbade på i fyra timmar utan paus innan vi tog lunch. Vi gjorde om de bitar som vår handledare rekommenderat oss och som tur var tog det inte så lång tid som vi först trodde. Nu börjar vi (förhoppningsvis) se slutet på det hela. En handledarträff till återstår dock, hoppas han inte hittar för mycket... :) Tur att man har en go grupp när man jobbar så många timmar tillsammans!

När jag kom hem handlade jag lite mat, första gången på länge.. Oskar har handlat det mesta på sistone eftersom jag kommit hem rätt sent om dagarna. Sedan var det nästan direkt dags att åka till Bodytoningen med Malin. Det var roligt och svettigt :) Luften var väldigt dålig bara, men då svettades man lite extra :)

Såg lite på "Du är vad du äter" innan. Anna Skipper är ju rolig..hon har så många konstiga idéer för sig. Idag körde hon ayur veda-metoden med kapa pitta och vata och allt vad det heter. Stackarna fick skölja näsan med koksalt varje dag och spikmattorna slapp de inte heller hehe




Imorgon är det fredag! :)
Då blir det sovmorgon, skola, shopping med Lina och mys hemma med Oskar! Det va länge sen vi båda var hemma en fredag, ska bli mysigt :)

Detta var dagens rapport, nu ska jag nog surfa lite o se på tv med min älskling

Kommentarer
Postat av: Anonym

pöss på dig, :) ja hon är bra tokig Anna.

2008-03-13 @ 21:39:43
Postat av: Mamma

Jösses vad mycket ni ungdomar håller på med.Elektronisk dagbok alltså. En annan gömde sin dagbok för andra. Men det är jätteroligt att läsa hur du haft det under dagen. Jag längtar också till morfar/far. Lyssnade på Idolinslaget. OJ!!
kram mamma

2008-03-15 @ 00:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0